Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_9728

3 dny na resortu na Bali

V únoru jsme se rozhodli s přítelem vydat na Bali. Byl Nový Čínský rok a tak měl 10 dní volno z práce. Pro mě to byl splněný sen, poprvé se jedu podívat na Bali! Kdyz jsme zaplatili letenky, rozhodla jsem se této přiležitosti využít pro svůj blog a napsala jsem několika resortům.  Ale tím, že byl Čínský Nový rok, tak většina byla plně obsazena a omlouvali se mi ať jim napíšu příště.

Komaneka Bisma však odepsala, že mi nabízí tři dny, abych si to tam mohla pořádně užít. Byla jsem radostí bez sebe a tančila po celém bytě. Pro mě to znamenalo, že má práce na blogu k něčemu je a že v tom chci pokračovat. Jelikož jsme na Bali byli 9 dní, nechali jsme si resort až nakonec.

Když jsme dorazili do Ubud byla jsem překvapena kolik turistů tam bylo. Tak nějak jsem očekávala malou vesnici uprostřed džungle. Ke klíč kování mezi turisty byly uzavřeny nějaké ulici a tak jsme po Ubudu nějakou dobu kroužili než jsme objevili ulici do našeho hotelu.

Na recepci nás pěkně přivítali, usadili nás do gauči a donesli nám čerstvý džus a vlhčený ručník s krásnou vůňi. Hlavní budova má celkem 4 patra a  4. patro, kde se nachází recepce nabízí dech beroucí výhled na okolní džungle, rýžová pole a také na hotelový bazén.

Z recepce nás odvedli do naší vily se vlastním bazénem a terasou. V ložnici na nás čekala kŕasně ozdobená postel okvětními lístky z růže ve tvaru srdce. Z ložnice vedli dveře do koupelny, která byla rozdělena na dvě části. V první dvě se nacházela umyvadla a skříně. Odtud jsem si všimla, že v druhé části je nádherně ozdobená vana okvětními lístky. Vypadalo krásně a tak jsem si došla pro foťák a začala fotit. Nakonec jsem se ještě převlekla do plavek a zaukolovala přítele aby mi mě ve vaně vyfotit. Moc nadšený nebyl, ale co by pro mě neudělal :)). Další úkol byl na mě...vlézt do vany tak, abych ty vzory vytvořený z kytek nezničila. Podle fotky můžete vidět, že se to podařilo. Ale po pár fotkách jsem sklouzla do vany kytky nekytky :-D.

Vedle vany byl sprchový kout, skrz který se dalo projít ven a tam byla venkovní sprcha! Tuhle sprchu vyrobenou ze dřeva jsme si hned zamilovali. Když žijete ve městě tak sprchování venku mezi stromy to je jiné kafe. Tak osvěžující!

První den jsme byli vyřízeni po té dlouhé cestě na motorce do Ubudu a tak jsme zůstali v naší vile. Bazén a opalování na teraš bylo přesně to co jsme potřebovali. Okolo páté jsme si objednali čaj na pokoj, který definitivně předčil mé očekávání. Jasmínový čaj nádherně voněl a navíc jsme k tomu dostali svačinu a dezert. Jako dezert byl lahodný rýžový dort. Rozhodně jsme si užili tenhle "čaj o páté" :)

Byli jsme tak líní, že i večeři jsme si objednali na pokoj. Po půl hodině zaklepaly na dveře dvě služebné a přichystaly stůl na terase na večeři. Pokud já či přítel si objedná steak, ten druhý si ho nakonec vždy objedná taky. Nejde aby jeden slintal nad steakem toho druhého. Takže jsme měli oba k večeři medium rare steak s vařenou zeleninou. Milujeme steaky a tak až po večeři jsme si uvědomila, že jsem neudělala ani jednu fotku.

Po večeři jsme na sebe oblekli vtipná pyžama, která nám v resortu dali a uspořádali válku s okvětními lístky na posteli. Po náročném dnu jsme usnuli jak mimina u filmu (mají Apple TV s širokou nabídkou filmů a hudby, což se hodí pro dny, kdy prší a nebo chcete jen relaxovat v posteli).

Ráno jsme šli na snídani do hlavní restaurace a rychle jsme zabrali poslední stůl na terase, abychom si mohli užít ten pohled na džungli a rýžová pole. Na výběr jsme měli asi 4 různá snídaňová menu. Já si vybrala omelet plněnou krémovým sýrem, houbami, a brokolicí. Skvělá kombinace!  Na jedenáctou jsme měli zamluvenou partnerskou masáž, ale ještě jsme měli hodinu čas a tak jsme se vydali na průzkum po okolí resortu a jeho rýžových políček.

V lázních nás zavedli cestičkami do naší masérské místnosti, která byla z jedné strany otevřená směrem do menšího údolí s řekou. Jako první jsme měli ošetření chodidel a poté hodinová Balinéská masáž. Během masáže se spustil silný déšť a to tu atmosféru ještě zlepšilo, protože oba dva totiž rádi usínáme u bouřky J. Po masáži nás čekal peeling celého těla a poté horká vířivka s různým kořením – kusy skořice, různé kůry apod. K tomu nám masérky přinesly čerstvé ovoce a nechaly nás tam o samotě.  Byla nám slíbena hodinová procedura, ale nakonec jsme byli rozmazlování skoro tři úžasné hodiny.

Na oběd jsme se vydali do blízké restaurace, která se nachází uprostřed rozsáhlých rýžových polí. K restauraci zvané Sari Organic vedla malá bahnitá cestička. Z restaurace je krásný výhled na rýžová pole a oběd hned chutná mnohem líp. Já si dala kuře se zeleninou na kari a Lee si al brokolicovo-špenátové těstoviny.

Zpátky na vile jsme si objednali čaj o páté společně se zákusky a relaxovali jsme u bazénu. Výhled z bazénu na džungli jsem si hned zamilovala – žádný hluk a lidé, jen příroda a my.

Večer jsme nasedli na motorku a vydali se prozkoumat město a najít nějakou zajímavou restauraci, kde se nacpeme k prasknutí J. Pokud ale nemáte motorku a jste líní chodit pěšky, tak resort poskytuje několikrát denně minibusy. Po skvělé večeři – zase steaky – jsme ještě zašli do baru s živou muzikou na pár piv a okolo půlnoci zpět na resort.

Poslední den jsem měli check out v jednu odpoledne a tak jsme zůstali u bazénu a užívali si sluníčka.